בניית לקוח אידיאלי

למי בכלל אנחנו משווקים?

יש כל כך הרבה אנשים שיכולים להיעזר בשירותים או במוצרים שלי ומצד שני יש לא פחות עסקים שיודעים לעזור להם גם.

אנחנו חייבים לקחת החלטות, מי הלקוחות שאנחנו רוצים לשרת, איך אנחנו עוזרים להם ואיפה הם נמצאים.

ולא פחות חשוב – כשאנחנו משווקים לכולם, אנחנו משווקים לאף אחד.

הרי אנחנו פותרים בעיות, וכשאנחנו מנסה לדבר על בעיה כללית אף אחד לא יתחבר לבעיה הזו כי הוא לא חווה אותה בעצמו. 

אבל כשאני ממקד את המסרים שלי, אני פונה לאנשים ספציפיים וכך הסיכוי שהשיווק שלי יהיה יעיל יותר עולה משמעותית.

אילוסטרציה של לפטופ עם ספר עליו, יש בתמונה שעון חול, כוס קפה וחתול ישן על מקבץ ספרים

לא בטוחים איזה ייעוץ מתאים לכם?

אני מזמין אתכם למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

כלי נגישות