דף הבית » פתרונות עסקיים » בניית לקוח אידיאלי
בניית לקוח אידיאלי
למי בכלל אנחנו משווקים?
יש כל כך הרבה אנשים שיכולים להיעזר בשירותים או במוצרים שלי ומצד שני יש לא פחות עסקים שיודעים לעזור להם גם.
אנחנו חייבים לקחת החלטות, מי הלקוחות שאנחנו רוצים לשרת, איך אנחנו עוזרים להם ואיפה הם נמצאים.
ולא פחות חשוב – כשאנחנו משווקים לכולם, אנחנו משווקים לאף אחד.
הרי אנחנו פותרים בעיות, וכשאנחנו מנסה לדבר על בעיה כללית אף אחד לא יתחבר לבעיה הזו כי הוא לא חווה אותה בעצמו.
אבל כשאני ממקד את המסרים שלי, אני פונה לאנשים ספציפיים וכך הסיכוי שהשיווק שלי יהיה יעיל יותר עולה משמעותית.
- למי זה מתאים? : לעסקים חדשים, לעסקים בצמיחה
- כמה זמן? : פגישה אחת - עד שעתיים
- מה עושים בפועל? : בונים עד 3 "לקוחות אידיאלים" שאנחנו יודעים עליהם הכל, ברגע שאנחנו יודעים למי אנחנו משווקים אנחנו יודעים איך לכתוב להם, באיזה שפה, באיזה רגשות, באיזה פלטפורמה אנחנו בכלל פונים אליהם וכך אנחנו מתחילים לדייק את הלקוחות שלנו ולקבל פניות בדיוק מהאנשים שאנחנו רוצים לעבוד איתם
לא בטוחים איזה ייעוץ מתאים לכם?
אני מזמין אתכם למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם