נהלים לעסק

רוצים לגדול ?
נמאס לכם כל פעם להמציא את עצמכם מחדש?
אתם צריכים לבנות ספר נהלים!

בבניית ספר נהלים אנחנו ניקח את כל מה שאנחנו יודעים שעובד טוב בעסק וכל פעולה שאנחנו רוצים לשמר ולקבע ונכניס הכל לתוך ספר הנהלים של העסק.

נתחיל מלבצע מיפוי של בעלי התפקידים בעסק וליצר עץ מבנה שדרכו נבין מי כפוף למי ותחת איזה תחום הוא נמצא. (וכן זה רלוונטי גם לעסק שיש בו עובד אחד או מעט עובדים)

ונבנה את הנהלים של העסק:

  • נהלים הקשורים לרגוליצה או חוקים
  • נהלי שגרה (לוז קבוע) – קביעת ימים קבועים לפגישות מסוימות (שכר, יעדים, פיננסים וכו) וכן קביעת נהלים או מנגנון לסיכום יומי\שבועי\חודשי\שנתי על מנת שתוכלו להיות עם "אצבע על הדופק" בכל הזמן.
  • נהלי תקשורת – פורמטים להצעות מחיר, למייל יזום, הגדרות לקביעת פגישה פרונטלית\זום. (נסו לרדת לפרטים לרמת הפונט והגודל של הכתב, לקוד הלבוש בפגישות וכו.)
  • נהלי שירות לקוחות – אמצעי התקשורת, קביעת Touch points עם הלקוחות או לקוחות פוטנציאלים, נהלי גביה ומשובים.
  • נהלי יעדים ותמריצים – הגדרת KPI לכל בעל תפקיד ויצירת מערכת תמריצים לעמידה ביעדים אלו.
  • נהלי ספקים – איך בוחרים ספק, נהלי תקשורת וכו'.
אילוסטרציה של יומן פגישות עם שעות מעורר, עיפרון ענק וכמה אנשים עובדים תוך כדי

לא בטוחים איזה ליווי מתאים לכם?

אני מזמין אתכם למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

כלי נגישות